Skontaktuj się z nami!
Wybierz interesującą Cię lokalizację:

Blog

Golemo Golemo

Serwis Peugeot. Jakie są typowe usterki tej marki?

Serwis Peugeot

Peugeot to jedna z najbardziej znanych francuskich marek samochodów. Powstała w 1810 roku, a w połączeniu z marką Citroën tworzy koncern PSA. Wiele modeli tej marki zdobywało tytuł samochodu roku. Peugeot słynie z bardzo trwałych silników wysokoprężnych i nowoczesnej stylistyki. Peugeot 2008 oraz 3008 znalazł się na czele rankingu najmniej awaryjnych aut. Niemniej jednak, jak każda marka posiada również słabe strony. Sprawdźmy, z jakich powodów wizyta w serwisie peugeota może okazać się konieczna?

 

Serwisowanie Peugeota 206 i Peugeota 207

Marka Peugeot cieszy się bardzo dużą popularnością wśród konsumentów, a wpływ na to ma przede wszystkim adekwatny stosunek jakości do ceny. Serwis Peugeot należy odwiedzać regularnie i na bieżąco dokonywać przeglądów technicznych. Zagwarantuje nam to długą żywotność pojazdu i bezpieczeństwo jego eksploatacji. Serwis Peugeot okaże się także pomocny w razie nagłych usterek.

 

Jakie są najczęstsze awarie samochodów tej marki? W przypadku legendarnego Peugeota 206 najwięcej kłopotów sprawia zawieszenie. Szczególnie trzeba uważać na łożyska wahaczy i stabilizatorów oraz amortyzatory. Powszechną usługą serwisową jest wymiana tylnej belki. Użytkownicy wspominają także o awariach przełączników kierunkowskazów. Peugeot 207 z kolei często odwiedza serwis w związku z usterkami układu chłodzenia, który miewa problemy ze szczelnością. Należy zwrócić szczególną uwagę na klocki i tarcze hamulcowe. Tradycyjną usterką, którą zajmują się serwisy Peugeota są również kłopoty z instalacją elektryczną, bardzo podatną na działanie wilgoci.

 

Serwisowanie Peugeota 307, 308 i 407

Peugeoty 307 pojawiają się w serwisach zazwyczaj ze względu na turbosprężarkę, która często ulega zatarciu. Związane jest to z wadliwym układem smarowania. Troska o ten element jest szczególnie istotna w silnikach Diesla. Wymianie często podlega także regulator ciśnienia paliwa. Podobnie, jak w innych modelach marki – usterki mogą także dotyczyć wrażliwej na warunki atmosferyczne instalacji elektrycznej. Peugeoty 308 uznawane są za jedne z najmniej awaryjnych modeli marki, niemniej może zdarzyć się konieczność wymiany elektrycznej pompy wspomagania lub regeneracji przekładni kierowniczej. Serwis Peugeota 407 również zazwyczaj związany jest z turbosprężarką i przekładnią kierowniczą. Tradycyjnie może zawodzić także elektronika. Serwis Peugeota będzie niezbędny, gdy czujniki ESP czy temperatury zaczną szwankować. Użytkownicy starszych modeli marki powinni również zwrócić uwagę na zawory hamulcowe, korozję rur wydechowych oraz stopień zużycia przegubów zawieszenia. W przypadku wątpliwości co do stanu technicznego któregoś z wymienionych elementów – warto wybrać autoryzowany serwis Peugeot i dokonać niezbędnych napraw.

AC GolemoBlacharnia lakiernia

Czytaj więcej
Blacharnia lakiernia

AC GolemoCzęści samochodowe

Czytaj więcej
Części samochodowe

AC GolemoFlota

Czytaj więcej
Flota

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.